kwietnia 18, 2015

Makaron z domowym pesto z suszonych pomidorów

Jakiś czas temu prezentowałam na blogu przepis na domowe pesto. Pesto jest pyszne jako dodatek do kanapki z wędliną, ale najlepiej smakuje oczywiście z makaronem,  pełnoziarnistym szczególnie. :-) Makaron z pesto jest jednym z pomysłów bezmięsne obiady, które staram się co jakiś czas serwować.


400g makaronu
10 suszonych pomidorów z oleju
10 orzechów nerkowca, u mnie Piątnica
5 listków świeżej bazylii
1 duży ząbek czosnku lub 2 małe
szczypta soli
szczypta pieprzu

1. Wszystkie składniki przekładamy do blendera.
2. Miksujemy do uzyskania preferowanej konsystencji. Ja lubię kiedy masa nie jest idealnie gładka, kawałki pomidorów powinny mieć wielkość ziarenek cukru.
3. Makaron gotujemy zgodnie z przepisem na opakowaniu. Odcedzamy, przekładamy z powrotem do garnka. Mieszamy z pesto, dekorujemy bazylią i podajemy.




5 komentarzy:

  1. Suszone pomidory + pesto?
    100% moje smaki!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie trafia w mój gust, pychotka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To musi być pyszne :-) makaronik to ja kocham pod każdą postacią :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie moje klimaty, pomidory, makaron, pyszota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie taki makaron to idealny obiadek!

    OdpowiedzUsuń

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP