kwietnia 01, 2015

Mizeria z kiełkami

Do obiadu zawsze muszę mieć jakiś dodatek. Gotowane warzywa, surówki, sałatki lub właśnie ona - mizeria. ;-) Tradycyjna, choć bardzo ją lubię zawsze wydawała mi się nudna. :-) Dlatego urozmaicam ją jak tylko się da. Dodatek ostrych kiełków rzodkiewki nadał jej charakteru i świeżości. Jak znalazł na wiosenny obiad.


1 ogórek
garść kiełków rzodkiewki
około 300ml gęstego jogurtu naturalnego 
sól, pieprz do smaku

1. Ogórka obieramy i kroimy w plastry. Przekładamy do miski, do której wrzucamy również garść kiełków rzodkiewki.
2. Zalewamy jogurtem naturalnym, dodajemy sól i pieprz do smaku.
3. Dekorujemy kiełkami. 




7 komentarzy:

  1. Pyszności. Oj jak dawno nie jadłam takiej mizerii :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiełki to zdrowie. kuszą mnie nowalijki, ale na razie powstrzymuję się z kupowaniem... pozostaje podziwiać u innych i oblizywać się ze smakiem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, nigdy nie dodawałam kiełków do mizerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze to coś lepszego niż zwykła mizeria, fajnie sobie tak urozmaicać, żeby się nie nudziło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Ja najbardziej lubię mizerię z posiekaną czerwoną cebulką :)

    OdpowiedzUsuń

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP