lutego 21, 2015

Sałatka z kiełkami i kaszą kuskus - dietetyczna


Jedna z moich ulubionych sałatek, prawdziwy raj dla podniebienia. :-) Do zrobienia jej używam kiełków, które sama hoduję, dokładnie opisałam to TUTAJ. Sałatka jest orzeźwiająca (taka wiosenna) i sycąca. Świetnie sprawdza się też jako obiad na wynos.


1 szklanka kaszy kuskus
200g dobrej jakości szynki w kawałku
1/2 dużego ogórka
2 garści kiełków rzodkiewki
3 łyżki serka homogenizowanego + 3 łyżki jogurtu naturalnego
sól, pieprz

1. Kaszę kuskus solimy, przekładamy do miski i zalewamy wrzątkiem około 1cm ponad poziom kaszy. Odstawiamy do momentu aż napęcznieje i ostygnie.
2. Ogórka i szynkę kroimy w kostkę.
3. Kaszę, ogórka, szynkę, kiełki  przekładamy do miski, dodajemy jogurt, serek naturalny, sól i pieprz do smaku. Mieszamy. Przechowujemy w lodówce.





7 komentarzy:

  1. Czekaliśmy na tę sałatkę:)zapowiedzią były kiełki:)
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiełki uwielbiam, muszę wyciągnąć już moją kiełkownicę i zakupić nasionka :-) pyszna propozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna sałatka :) Ja również zrobiłam swoje kiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosennie i lekko wygląda :) pychota ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna i kolorowa :) Wiosna, wiosna .... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna w swej prostocie. Uwielbiam takie propozycje.

    OdpowiedzUsuń

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP