kwietnia 14, 2019

Makaron "zielono mi" z fasolką szparagową, szpinakiem i cukinią

Makaron "zielono mi" - bo warto czasami zrezygnować z mięsa na obiad na rzecz warzyw:). Do makaronu dodałam ich sporo, wszystkie zielone. Fasolka szparagowa, szpinak i cukinia dały świetny mix smaków! Przepis na 1 dużą porcję. 



100g ulubionego makaronu, u mnie spaghetti
150g zielonej fasolki szparagowej 
200g szpinaku
1 mała cukinia
1 cebula
3 ząbki czosnku 
oliwa z oliwek do smażenia
100g sera mozzarella 

1. Makaron gotujemy zgodnie z przepisem na opakowaniu. Cukinię ścieramy na tarce, cebulę drobno siekamy, czosnek przeciskamy przez praskę. 
2. Na rozgrzanym oleju podsmażamy wszystkie warzywa przez około 10 minut, po tym czasie podlewamy niedużą ilością wody, dusimy kolejne 15 minut do miękkości fasolki. 
3. Makaron mieszamy z warzywami i serem. 



1 komentarz:

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP