marca 11, 2015

Patera / etażerka ze sklepu Rossi.pl - recenzja

Pater ci w moim domu dostatek a zarazem nigdy za wiele. Jak większość miłośniczek gotowania jestem gadżeciarą. ;-) Lubię to, co przydaje się do przygotowywania i prezentowania jedzenia. Ograniczona brakiem miejsca nauczyłam się wybierać jedynie to co praktyczne i zajmuje niewiele miejsca. Od sklepu Rossi.pl dostałam jakiś czas temu paterę/etażerkę, z którą bardzo się polubiłyśmy. 


Potrzebowałam czegoś nietypowego, czego jeszcze nie mam. Wybrałam etażerkę / paterę w rozmiarze XS, niemieckiego producenta KOZIOL. Po pierwsze zachwycił mnie kolor: ciepły i nietypowy a po drugie rozmiar (w sklepie mamy szeroki wybór kolorów i rozmiarów, można podejrzeć TUTAJ). Etażerka jest mała i zgrabna, idealna do przekąsek, pralinek, ciastek lub mini-babeczek. Jest stabilna, wykonana z twardego i mocnego plastiku a zarazem bardzo lekka. Ma przepiękny kolor, przez co nie da się przejść obok niej obojętnie. 

Każde piętro może funkcjonować jako samodzielne naczynie. Możemy wybrać również korzystać tylko z dwóch poziomów lub rozstawić na stole każdy osobno. Efekt wizualny w każdej konfiguracji pozostanie przyjemny dla oka. :-)




Bardzo łatwo się ją myje, szybko wysycha. Ku radości mojej szafy pękającej w szwach, mój nowy nabytek nie zajął dużo miejsca. :-) Złożony wygląda tak:



Ciastka, pralinki, babeczki, czyli wypieki zbyt małe na tradycyjną paterę bardzo dobrze się na niej prezentują. Poniżej domowe rafaello, dla zobrazowania rozmiaru etażerki - wielkości orzecha włoskiego.






Etażerkę można nabyć w sklepie internetowym Rossi.pl

2 komentarze:

  1. Piękna, pasowałaby idealnie do mojej kuchni... Aż się rozmarzyłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna patera, zakochałam się w tym typowo letnim, soczystym kolorze! Moim zdaniem w kuchni dobrze sprawdzi się również patera na ciasto z kloszem. Sama niedawno sobie taką sprawiłam i muszę przyznać, że podstawka ta zawsze robi furorę wśród moich gości. Nie tylko ozdabia stół, ale również przedłuża świeżość produktów i chroni je przed wyschnięciem.

    OdpowiedzUsuń

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP