stycznia 10, 2015

Dietetyczna sałatka z kaszą kuskus

Sałatka jest pyszna i sycąca a zapewniam, że nie pójdzie w biodra. :-) To wspaniały sprzymierzeniec podczas diety. Idealna na kolację, choć sprawdzi się także jako obiad na wynos. Majonez w sałatce zastąpiłam serkiem homogenizowanym, który doskonale zastępuje jego smak. Przepis znam od kilku lat i systematycznie go powtarzam. Można dodać do niej pokrojoną szynkę lub kurczaka.


1 szklanka kaszy kuskus
1 puszka kukurydzy konserwowej
1/2 pęczka rzodkiewki
1/2 pęczka szczypiorku
4 jajka 
300-400g naturalnego serka homogenizowanego (w zależności od gęstości)
sól, pieprz

1. Kaszę kuskus zalewamy wrzątkiem 1cm ponad poziom kaszy. Odstawiamy do momentu aż napęcznieje i ostygnie. 
2. Jajka gotujemy na twardo i kroimy w kostkę. 
3. Rzodkiewkę i szczypiorek drobno kroimy.
4. Kukurydzę odsączamy z zalewy.
5. Wszystkie składniki łączymy, dodajemy serek homogenizowany, sól i pieprz (do smaku). Mieszamy. 

12 komentarzy:

  1. Pyszna i zdrowa wersja sałatki :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie i na pewno jest sycąca. W sam raz, żeby zapakować ją do pojemnika i zjeść w pracy coś zdrowego i pozywnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, w wersji obiadowej zwykle dodawałam do niej mięsko. :)

      Usuń
  3. Bardzo długo zabieram się do zrobienia sałatki z ta kaszą, ale jakoś ciągle zapominam :( Twoja wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysza i zdrowa sałatka. Nie robiłam jeszcze sałatki z kaszą kuskus, trzeba będzie to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. kuskus bardzo lubię, w tej sałatce zapowiada się mega apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda apetycznie, zrobie, ale kuskus zastąpię kaszą jaglaną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kuskus! sałatka perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł z serkiem zamiast majonezu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sałatka dla mnie, bo bardzo lubię kuskus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przepis, robiłam już go 2×
    Raz wzbogaciłam go tuńczykiem z puszki, też był genialny.
    Dziękuje za świetny sposób na kuskus!

    OdpowiedzUsuń

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP