lipca 31, 2020

Kolejne zakupy z bee.pl

Są sklepy, do których lubię wracać. Wracam skuszona dobrymi cenami, promocjami a także bogatą ofertą i różnorodnością jeśli chodzi o produkty, które mogę zamówić w jednej paczce i z wysyłką gratis:). Wszystkie te wymagania spełnia sklep internetowy bee.pl - sklep ze zdrową żywnością, ale nie tylko! O tym w dzisiejszym wpisie:). 


Czego szukam w sklepach internetowych? Zdrowa żywność to zdecydowanie punkt numer jeden, bo ceny w sklepach stacjonarnych potrafią przyprawić o ból głowy. Sklep internetowy bee.pl zawsze spełnia moje oczekiwania - ceny są bardzo konkurencyjne, można przebierać w promocjach a sama sklep internetowy z czytelnym podziałem na kategorie sprawia, że zakupy to przyjemność. O promocjach przekonywać nie muszę, sami zobaczcie na poniższym zrzucie ekranu:)


Po raz kolejny wybrałam produkty, które znam i lubię






Bee.pl to również naturalne kosmetyki, które pokazywałam przy okazji poprzednich zakupów, ale nie tylko! W dobie pandemii, kiedy wszyscy siedzieliśmy w domach dużą popularnością cieszyły się zabawki i gry, przy których możemy bawić się świetnie całą rodziną. Ja wybrałam "Nie śmiej się" - grę polskiego producenta, która dała nam gwarancję rozrywki na długie godziny. Wygrywa ten, kto najdłużej zachowa powagę a uwierzcie mi - łatwo nie jest:). 



Po raz kolejny paczka dotarła kolejnego dnia po złożeniu zamówienia, porządnie zapakowana. Jak złożyć zamówienie? To bardzo proste, obsługa sklepu jest intuicyjna, dodajemy do koszyka interesujące nas produkty, wypełniamy pole z danymi do wysyłki, wybieramy formę wysyłki oraz rodzaj płatności. 

Na koniec nie pozostaje mi nic innego jak po raz kolejny wyrazić ogromne zadowolenie z zakupów na bee.pl. Jak widać, wiele produktów dostępnych jest w promocyjnych cenach, jakich na pewno nie znajdziemy w sklepach stacjonarnych. Obsługa sklepu jest łatwa, zamówienie możemy złożyć w kilka minut, choć ja na buszowaniu w sklepie spędzam zdecydowanie więcej czasu ze względu na duży wybór produktów i dobre promocje trudno jest zdecydować co zamówić:). Zdrowa żywność i naturalne kosmetyki w dobrych cenach - tylko na bee.pl! Teraz dodatkowo zaskoczył mnie szeroki wybór w kategorii: zabawki i gry. Przyznam, że od tej strony nie znałam wcześniej bee.pl:) 

2 komentarze:

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP