grudnia 16, 2018

Świąteczne zakupy na bee.pl

Otrzymałam możliwość skorzystania z oferty sklepu bee.pl - sklepu z ekologicznymi kosmetykami i zdrową żywnością. Takie produkty to doskonały prezent pod choinkę a sklep oferuje, że zakupy dotrą do nas jeszcze przed Świętami. Idealna propozycja dla spóźnialskich, którzy nie lubią tłumów na przedświątecznych zakupach. Co zamówiłam? Jak oceniam zakupy i dostawę? 




Sklep bee.pl oferuje bogatą ofertę kosmetyków ekologicznych oraz zdrowej żywności znanych i popularnych eko firm. Ceny są zdecydowanie bardziej atrakcyjne niż w sklepach stacjonarnych, dodatkowo sklep oferuje promocje na dużą ilość artykułów. Aktualnie z dużym rabatem kupimy m.in. kosmetyki organiczne, które mam przyjemność zaprezentować we wpisie:). Oprócz nich również żywność ekologiczna oraz ekologiczne środki czyszczące, które obecnie są moim największym odkryciem. 




Jak czytamy na stronie: "Bee.pl oferuje całą gamę zdrowych produktów pochodzenia naturalnego z myślą o dokładnej i kompleksowej pielęgnacji każdej części ciała człowieka. Warto zaznaczyć, że kosmetyki naturalne są skutecznymi produktami o najwyższej jakości, a wraz z biegiem czasu naturalna pielęgnacja przeradza się w naturalne odżywianie i bardziej zielone - optymistyczne spojrzenie na otaczająca nas rzeczywistość."

Jak złożyć zamówienie? To bardzo proste, obsługa sklepu jest intuicyjna, dodajemy do koszyka interesujące nas produkty, wypełniamy pole z danymi do wysyłki, wybieramy formę wysyłki oraz rodzaj płatności. Teraz pozostaje nam tylko czekać na dostawę:). 


Jestem bardzo zadowolona, od złożenia zamówienia do momentu kiedy kurier zapukał do moich drzwi minęły 2 doby. Sklep działa błyskawicznie. Produkty były dobrze i bezpiecznie zapakowane, dotarły w stanie nienaruszonym. Obsługa sklepu szybko i sprawie odpowiada na moje wiadomości. Kosmetyki naturalne znam, nigdy nie korzystałam z ekologicznych środków czystości, miałam więc kilka pytań. Odpowiedź była szybka i bardzo rzetelna:). 

Były też niespodzianki:). W środku znalazłam przemiłe gratisy: herbatę w dwóch smakach oraz balsamy do ust w przeuroczych opakowaniach: pszczółka oraz słoiczek miodu. Balsamy są w dwóch zapachach: wanilia oraz miód. 


Podsumowując: jestem bardzo zadowolona zarówno z obsługi, dostawy jak i zamówionych produktów. Zachęcam do skorzystania z oferty sklepu - może jeszcze przez Świętami?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP