września 20, 2016

Kiełbasa w sosie cygańskim

To danie można podawać zarówno z pieczywem jak i z makaronem lub ryżem. Błyskawiczne w przygotowaniu, jeszcze szybciej znika z talerza. 



500g ulubionej kiełbasy
2 duże czerwone papryki
2 cebule
400g pieczarek
10 mini korniszonów 
1/2 puszki pomidorów
4 łyżki koncentratu pomidorowego
1 łyżeczka słodkiej papryki
1 łyżeczka ostrej papryki 
sól, pieprz
olej

1. Cebulę i paprykę drobno siekamy. Podsmażamy na rozgrzanym oleju, po chwili dodajemy pokrojone w plastry pieczarki. Dusimy do wyparowania wody, po czym dodajemy pomidory w puszce i koncentrat pomidorowy a na samym końcu pokrojone drobno ogórki. Doprawiamy papryką, solą i pieprzem.
2. Kiełbasę kroimy na mniejsze kawałki, nacinamy i podsmażamy z dwóch stron na rozgrzanym oleju. Podajemy z sosem (możemy wymieszać kiełbaski w sosie).




3 komentarze:

  1. Zrobiłam sos,jest super.Nie miałam czerwonej papryki dałam pomarańczowa, ale i tak było bardzo dobre.Pasowalo do cielecych pulpetow.Dziekuje za przepis.Bede często korzystać z Twoich przepisów, Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze wrzesień się nie skończył już drugi raz robię sos cyganski. Tym razem będzie z karkowka,polecam bo jest bardzo dobry,szybko się robi i jeszcze szybciej znika z garnka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafowa kuchni zaraził nas tym sosem.Rodzina ma już obsesję chcą co tydzień ten sos .Jemy go z klopsami, wieprzowina, kurczakiem ,indykiem i nawet z chlebem z masłem. Dzięki stokrotka za przepis.Przyznam się nie robiłam z kielbasom .

    OdpowiedzUsuń

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP