maja 29, 2016

Moje zakupy z frisco.pl

Świat goni, ja również gonię:) Szukam wygód i ułatwień dosłownie wszędzie. Znam zakupy przez Internet, choć jeśli chodzi o produkty spożywcze jest to dla mnie temat stosunkowo nowy.  Zakupy na frisco.pl przekonały mnie do tego, że warto:) Przegląd szafek, chwila przed komputerem a następnego dnia kurier zapukał do drzwi z dwoma ciężkimi kartonami:) Jestem na tak! 



Wszystko jest tak łatwe, że z zakupami poradzą sobie nawet internetowi amatorzy. Na stronie frisco.pl produkty podzielone są na kilka głównych kategorii, więc wyszukanie tych, które nas interesując jest banalnie proste. Dodatkowo można wspomóc się wyszukiwarką lub po prostu przeglądać je po kolei, dzięki czemu przypomniało mi się czego brakuje mi w kuchni:) Po chwili koszyk był już pełny. 


Kolejną chwilę poświęciłam na dokonanie płatności. Zrealizowałam ją przez błyskawiczny przelew, dzięki temu zostały ekspresowo zaksięgowane na koncie sklepu a moje zamówienie przeszło przez kolejne etapy realizacji:) Około 30 godzin później było już w moim domu.



Najważniejsze pytanie. Dlaczego warto?
  • zaoszczędziłam mnóstwo czasu;
  • skorzystałam z atrakcyjnych promocji;
  • zakupy dotarły do mnie bardzo szybko;
  • kurier przyniósł je pod same drzwi, dzięki czemu nie musiałam ich dźwigać;
  • każdy produkt jest dokładnie opisany, dzięki czemu mogłam zapoznać się z jego składem i dokonać wyborów świadomie - na co w sklepie nie zawsze mam czas;
  •  bogata oferta - robiąc zakupy na frisco.pl czułam się jakbym była w wirtualnym hipermarkecie, wybór jest naprawdę duży:)
  • korzystając z wyszukiwarki kupiłam tylko to, co było mi naprawdę potrzebne - w marketach czasami trudno mi powstrzymać się przed dodatkowymi, niepotrzebnymi zakupami.
Gorąco polecam, cenowo wychodzi tak samo lub w wielu przypadkach taniej jak przy zakupach w sklepach stacjonarnych a komfort i wygoda są niewyobrażalnie większe:)

Koszt pierwszej dostawy od 100 zł jest bezpłatny - zachęcam do spróbowania:) 

Zapraszam na frisco.pl! 


http://frisco.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP