lutego 27, 2016

Sałatka Waldorf z kurczakiem i winogronem

Przedstawiam moją wersję popularnej, bardzo prostej i szybkiej do zrobienia sałatki Waldorf. Oryginalnie powinny znaleźć się w niej orzechy, ja zastąpiłam je płatkami migdałów. Dodatek winogron daje ciekawy słodko-słony efekt, przez co sałatka niewątpliwie jest oryginalna. Mi zasmakowało. :-) 


3 garście czerwonych winogron
1/2 szklanki płatków migdałów
1 filet z kurczaka
1/2 pęczka natki pietruszki
5 łyżek soku z cytryny
2-3 łyżki majonezu
sól, pieprz

1. Filet gotujemy w osolonej wodzie, studzimy i przy pomocy widelca rwiemy na małe kawałki. Winogrona kroimy na pół, natkę siekamy.
2. Wszystkie składniki sałatki umieszczamy razem w misce. Mieszamy do połączenia składników. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP