października 15, 2017

Pieczona golonka z indyka

Byłam bardzo ciekawa jak smakują golonki z indyka:). Spotkałam je w sklepie i postanowiłam przyrządzić z nich obiad. Bardzo nam smakowały.



4 golonki z indyka
2 duże cebule 
marynata: 3 ząbki czosnku przeciśnięte przez praskę, 1/4 szklanki keczupu, 3 łyżki musztardy, 4 łyżeczki słodkiej papryki, 1 łyżeczka soli, szczypta pieprzu 

1. Cebulę drobno kroimy. Składniki marynaty łączymy ze sobą. Przelewamy do miski z cebulą i golonkami, dokładnie mieszamy wcierając w mięso marynatę z cebulą. Zostawiamy w chłodnym miejscu na minimum 2 h. 
2. Golonki pieczemy w rękawie do pieczenia przez 2 h. Na 30 minut przed końcem pieczenia rozcinamy worek. 



1 komentarz:

  1. Wow, ale świetnie się to prezentuję - jestem pewna, że w rzeczywistości nawet lepiej :D

    OdpowiedzUsuń

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP