października 02, 2016

Imprezowa sałatka z selerem konserwowym

Tę sałatkę nazywam imprezową, bo robi się ją bardzo szybko:). A kiedy nadchodzi impreza i trzeba wykarmić kilka osób, bazuję na takich właśnie szybkich i nieskomplikowanych przepisach. 


1 słoik selera konserwowego
200g szynki w kawałku 
5 korniszonów
3 jajka
1/2 puszki kukurydzy
1/2 pęczka szczypiorku
1 łyżeczka musztardy
2 łyżki majonezu
sól, pieprz

1. Jajka gotujemy na twardo.
2. Szynkę, korniszony i jajka kroimy w kostkę. Szczypiorek siekamy. Seler i kukurydzę odcedzamy z zalewy.
3. Wszystkie składniki łączymy ze sobą, doprawiamy do smaku solą i pieprzem.


3 komentarze:

  1. Zaintrygowałaś mnie tym połączeniem… Bardzo jestem ciekawa smaku Twojej sałatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż jestem bardzo ciekawa smaku tej sałatki, bo wygląda super. Robiłam kiedyś podobną, ale z ananasem i była bardzo dobra ;)
    Pozdrawiam ;)
    Ps. bardzo fajny blog ;)i smakowite przepisy, na pewno będę tu często ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, polecam👍👍👍

    OdpowiedzUsuń

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP