grudnia 26, 2014

Współpraca z przyprawyswiata.pl

Każdy kto gotuje wie jak ważną rolę w kuchni odgrywają przyprawy. To one nadają potrawom charakteru i wyrazistości. Dzięki współpracy z Przyprawy Świata Gdynia będę miała okazję poszerzyć smakowe horyzonty. :-)


Firma "Przyprawy Świata" istnieje od kilkunastu lat. Sprowadzają przyprawy z różnych zakątków świata. Dzięki temu można kupić u nich naprawdę interesujące produkty i poszerzyć smakowe horyzonty - ja sama z wieloma przyprawami  i mieszankami nie miałam wcześniej styczności.

Sklep internetowy Przyprawy Świata Gdynia: http://www.przyprawyswiata.pl

To, co rzuciło mi się w oczy po otrzymaniu produktów:
  • dobry skład bez chemii;
  • duża ilość przypraw w opakowaniu w połączeniu z atrakcyjnymi cenami w sklepie internetowym;
  • praktyczne opakowania, które można zamykać za pomocą zatrzasku, dzięki czemu przyprawy nam nie wywietrzeją.
Więcej będę mogła napisać po przetestowaniu produktów. :-) Oto co znalazłam w przesyłce:


Potrawy z ich udziałem już wkrótce na blogu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP