października 01, 2017

Chłopska patelnia z kiełbasą, cebulą, papryką i pieczarkami

Ta rumiana, mocno przysmażona kiełbasa w pysznym sosie, zjedzona prosto z patelni to kulinarne marzenie każdego faceta:). Treściwe i sycące. Pamiętajmy o wyborze dobrej jakości kiełbasy! Ja jak zwykle postawiłam na firmę, która jeszcze nigdy mnie nie zawiodła - Hańderek


500g wędzonej kiełbasy, u mnie Kiełbasa Swojska od Hańderek
3 papryki: żółta, zielona i czerwona
300g pieczarek
2 duże cebule 
2 łyżki koncentratu pomidorowego
sól, pieprz, papryka słodka, papryka ostra
olej

1. Kiełbasę przecinamy wzdłuż i nacinamy. Paprykę kroimy w dużą kostkę, cebulę w piórka a pieczarki w plastry. 
2. Kiełbasę podsmażamy na dużym ogniu na rozgrzanym oleju do mocnego zarumienienia. Zdejmujemy ją z patelni. Na pozostały tłuszcz przekładamy warzywa, podsmażamy 5-10 minut. Zalewamy szklanką wody, dusimy pod przykryciem do momentu aż warzywa zmiękną, około 20 minut. Dodajemy koncentrat pomidorowy, przyprawy i kiełbasę. Dokładnie mieszamy. 



2 komentarze:

  1. Coś czuję, że jak zarzucę mężowi taką patelnię, to będzie mega szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrawa super a co do patelni to widziałam podobną na https://www.oleole.pl/patelnie,_Ballarini.bhtml bardzo dobre opinie mają. Czas dla mnie żeby znaleźć taką wysokiej jakości patelnie. I prościej się na takiej potrawy przyrządza i szybciej. A do tego ten smak, żadne aromaty z produktów nie uciekają. Zupełnie inne jedzenie.

    OdpowiedzUsuń

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP